Ειδική αγωγή τις μέρες του Κορονοϊού: Για μια ακόμη φορά στην αθέατη πλευρά της Σελήνης
Αν για όλους μας η περίοδος αυτή είναι δύσκολη, για τα παιδιά ΑμεΑ των λαϊκών οικογενειών γίνεται Γολγοθάς. Η συνθετότητα των προβλημάτων που βιώνουν τα παιδιά αυτά έρχεται να επιδεινωθεί λόγω της έλλειψης υποστηρικτικών δομών αφού η κυβέρνηση σφυρίζει αδιάφορα μπροστά στα οξυμένα προβλήματα του πολύπαθου χώρου της Ειδικής Αγωγής.
Θα πει κάποιος: «Εδώ ολόκληρος πρωθυπουργός ασχολήθηκε προσωπικά με το αίτημα μιας μητέρας αυτιστικού παιδιού[1] κι εσείς λέτε ότι δεν ενδιαφέρεται;»Ακριβώς, αυτά τα επικοινωνιακά «κολπάκια» γίνονται για να συγκαλύψουν τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες, διαχρονικά των κυβερνήσεων, για τις ελλείψεις ως προς την υποστήριξη των παιδιών ΑμεΑ και των οικογενειών τους.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ(Α.Σ.Γ.Μ.Ε.)
Βερανζέρου 22, 6ος όροφος, TK 104 32 www.asgme.gr email : |
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ Ν/Σ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Σαν τον «κλέφτη», με κλειστά σχολεία και εν μέσω πανδημίας, παίρνοντας μαθήματα από τους προκατόχους της, η Κυβέρνηση αναβαθμίζει το αντιεκπαιδευτικό της έργο. Το νομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας διαμορφώνει ένα σχολείο ακόμα πιο εξοντωτικό και εχθρικό προς τις ανάγκες μαθητών-εκπαιδευτικών-γονιών.
Το σχολείο μεταμορφώνεται σε εξεταστικό κέντρο με την Τράπεζα Θεμάτων.
Read more: ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ Ν/Σ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ